Anmeldelse af "Testamentet" ("Silver Corp" 1) af L. Sherman

Endnu en gang har jeg været heldig at få en af L. Shermans bøger i mine hænder takket være hende selv og forlaget Fioranello. Denne gang er det første bog i hendes serie "Silver Corp". En serie som jeg har været virkelig spændt på at læse lige siden jeg hørte om den. Indtil videre er der kun den første bog i serien udgivet, men Ulrika plejer at være ret hurtig med skrivningen, så jeg tror ikke at vi skal vente så forfærdeligt længe på de næste to. ;)

Vi er blevet lovet masser af spice og overraskelser i denne serie, så lad os se om vi er heldige. Her kommer min anmeldelse af "Testamentet".

Holden Silver er på vej hjem efter at have fået besked om sin fars alt for tidlige død. Han er nervøs da han nu ikke ved hvad det vil betyde for sin fremtid. Vil han miste sin stilling i familiefirmaet, Silver Corp? Vil han miste sine brødre? Vil der komme flere overraskelser? For kunne han overhovedet stole på sin far? Var han aldrig rigtig en del af familien? Og kender hans brødre til den hemmelighed han har måtte holde for sig selv hele livet? Holden er vred og frustreret og det fornemmer stewardessen Catalina Ruiz. En virkelig smuk kvinde. Hun tilbyder ham en skulder at græde ved og en at tale med hvis han skulle få brug for det. Men vil han gøre brug af det tilbud?

Catalina Ruiz og søsteren har måtte klare sig selv fra en meget ung alder. Og det har ikke været nemt. Catalinas søster har en alvorlig sygsom og medicinen er dyr. Derfor har hun måtte arbejde meget ved siden af studierne - som hun tilmed har måtte starte senere end beregnet. Og hun er nu på udkig efter et bedre lønnet job. Og en praktikplads som kan give hende et godt springbræt til det firma hun ude i fremtiden gerne vil starte op. Og det skal hurtigt vise sig at den rige og smukke mand hun mødte på flyet bliver en stor del af disse planer.

Catalina bliver kastet ind i en verden med rige mænd, hemmeligheder og masser af begær og nydelse. Slet ikke hvad hun havde forventet men slet ikke dårligt. Holden står i et dilemma. Firmaet har problemer og testamentet fra faren har chokeret de tre brødre da ingen havde set det twist komme. Et dilemma som hun måske kan hjælpe ham med. På mere end én måde. Og da hendes fortid viser sig at være tæt på at smadre både hendes og hans verden så går de sammen om at eliminere det. Og jo tættere på hinanden de kommer jo mere går det op for dem at de er skabt for hinanden. Men da Catalina pludselig får en uventet besked kan det være enden på det hele. Eller vil det?

Dette er en virkelig lækker erotisk roman om tre arvinger der bliver stillet over for store udfordringer og krav efter farens pludselig død. En historie om bedrag, hemmeligheder, drama, broderskab, begær, overraskelser og uventet kærlighed. Med en ordentlig portion spice! Jeg elsker serien "Fifty Shades" og da denne begyndte at minde ret meget om den var jeg totalt solgt! Forfatteren går endda skridtet videre og skruer op for... det frække og syndige. Jeg ville gerne være i den sandwich. :P

Wow! Der var godt nok tændt op for varmen i denne bog. Nu glæder jeg mig da bare endnu mere til de to næste bøger hvor vi skal følge Griffin og Ford. Nu hvor Holden havde så mange... MMMMMM!!!! Hemmeligheder og "fritidsinteresser" så kan jeg kun blive spændt på hans brødres historier.

Jeg er hurtigt gået hen og er blevet fan af L. sherman’s værker da hun virkelig har overrasket mig. Jeg har været bidt af alt hvad jeg har læst indtil videre og jeg glæder mig til endnu mere. For hun er fantastisk til denne genre. Og hendes måde at skrive på for en til at føle at man er "med" i handlingen. Hvilket jeg virkelig ikke kan klage over. ;) Og denne bog har været mere og bedre end forventet. Så kunne jeg give flere stjerner på Goodreads havde jeg gjort det. Venter allerede som en savlende hun efter den næste.

★★★★★