Huawei MediaPad T1 7.0

I forbindelse med mit TV og Internet skift fra Stofa til Fullrate, har jeg fået tilsendt denne lille tablet. For at være mere præcis er det en Huawei MediaPad T1 7.0. Jeg troede faktisk at den først ville ankomme mange uger efter jeg havde fået tilsendt TV-boks og Modem, men de er endnu ikke kommet. Så jeg blev meget overrasket over at denne kom så tidligt. Jeg valgte at få denne tablet og betale fuld pris for TV-pakken i stedet for at betale mindre de første to måneder. Jeg ville ikke kunne spare nok til at det kunne svare sig i forholden til hvad denne tablet er værd. Så jeg valgte fuld pris og så få sådan en lille sag her med oveni.

Jeg er nemlig begyndt at være godt træt af at min mobil løber så hurtig tør for strøm når jeg sidder på de sociale medier og når jeg spiller mine to foretrukne spil. Så jeg tænkte at jeg kunne aflaste den en smule ved at gøre det på denne tablet i stedet for. Og så kan jeg langt om længe læse de e-bøger jeg har liggende på nettet. Der er min mobilskærm altså alt for lille. Så jeg er ret tilfreds med min beslutning. Og så ser den jo bare så fin ud!

Jeg har været henne og bestille beskyttelses-film til skærmen og et "cover" så den kan være lidt mere beskyttet. Begge dele fandt jeg til små 67 kr på eBay. Det betyder godt nok at der kan gå en måned før det når frem, men så må jeg bare lade være med at tage den med mig rundt i den tid. Har et lille sleve den ligger i nu her, men der føler jeg ikke den er beskyttet nok. Dog vil jeg bruge slevet når jeg skal have den med i tasken.

Nu skal jeg bare igang med at installere mine mest brugte apps osv. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smig gerne en kommentar inden du smutter.
Jeg offentliggør og svarer på den hurtigst muligt. ;)