Anmeldelse af "Twisted Hate" & "Twisted Lies" ("Twisted" 3-4) af Ana Huang

Jeg troede faktisk at vi skulle vente meget længere på de to sidste bøger i "Twisted"-serien af Ana Huang, men heldigvis havde forlaget Flamingo andre planer. Og det skal de have stor tak for. For hold nu op hvor er jeg blevet vidt af den serie. De to første bøger i serien slugte jeg ret hurtigt og dem kan I læse min anmeldelse af her. Og nu er det endelig blevet tid til at læse om Jules og Stella. De to sidste veninder der skal finde deres sexede mænd.

Så faldt de to sidste bøger i lige så god smag som de to første? Kunne de leve op til mine forventninger? Det kan I læse her. For her får I min anmeldelse af "Twisted Hate" og "Twisted Lies".

"Twisted Hate"

Jules Ambrose nyder sit liv - hun har nogle skønne venner, studerer jura og har fået sikret sig et fedt job i et stort advokatfirma. Men det er som om at det med at date ikke helt vil lykkedes for hende. Derfor hjælper det heller ikke på det at hendes nemesis, den sexede læge, Josh Chen - hendes venindes bror, er en kæmpe idiot og bare elsker at gøre deres sammenstød til en krig. Heller ikke selvom hun selv spiller med på den. Han er bare sådan en.... djævel! En djævel der hurtigt skal vise sig at være uimodståelig.

Josh og Jules har hadet hinanden lige siden hun kom ind i hans søsters liv, men efter deres sidste sammenstød der endte med en rå og vild nat, har han svært ved at få hende ud af hovedet. Deres våbenhvile starter uforpligtende og uden forventninger, men det bliver sværere og sværere at overholde deres aftale. Tiltrækningen og gnisterne er for store til at ignorere. Men er det nu også smart at handle på de følelser der er begyndt at vokse?

Det hele kan være i fare da Jules' dæmon fra fortiden dukker op. Han har et horn i siden på hende og han har et våben som kan ødelægge hendes liv for altid. Hendes job, venskaber.... hendes ry. Er hun klar til at sætte det hele på spil for at holde sin hemmelighed intakt? Har hun overhovedet noget valg? Prisen er muligvis for stor. Vil hendes nye liv kunne overleve hendes fortid? Vil hendes i forvejen skrøbelige forhold til Josh kunne klare det?

★★★★✩

"Twisted Lies"

Stella Alonso føler at hun står stille med sin karriere som influencer, og da hun bliver fyret fra sit job hos et modemagasin begynder panikken at røre på sig. Hvordan skal hun nu få råd til at bo i sin fantastiske lejlighed og betale sine andre faste og dyre udgifter? Hun bliver nødt til at finde en løsning. Hurtigt. Hvis hun kan få sine følgertal til at stige på de sociale medier, så kan hun måske få flere og mere atraktive brandaftaler i hus. Men hvordan? Hendes manager får en idé, en vil hun være villig til at gå den vej? Vil hun kunne få sig selv til at få en fake kæreste og lyve for sine følgere bare for at få flere følgere? Eller er hun desperat nok til at gøre det?

Christian Harper er succesfuld og hårdarbejdende, og der er ingen grænser for hvad han vil gøre for at få det han vil have. Heller ikke når det kommer til at lyve. Og det er han blevet ret god til. Men der er noget ved hans underbo Stella som vækker hans begær og hans ønske om at bryde sine egne regler. Da han opdager at en stalker er efter hende giver han hende et tilbud hun ikke kan sige nej til. Hun kan i ham få en falsk kæreste og han kan få en ledsager til de forskellige sociale arrangementer han deltager i for at udvidde sit kundekartotek. Men det giver ham også muligheden for at være tættere på hende. Finde ud af hvad der er ved hende som gør ham så nysgerrig. Men han gemmer på en hemmelighed som hun for alt i verden ikke må opdage. Det ville ødelægge alt imellem dem.

Selvom Stella ikke er ude efter et rigtigt forhold og gerne vil passe på sit hjerte, så kan hun alligvel ikke lade være med at blive påvirket af den farlige og sexede Christian. Hun ved godt at han aldrig ville kunne elske hende, men hun er alligevel fristet til at lade sine følelser få frit løb. Men stalkeren bliver vred da han finder ud af at hun er i et forhold og det hele eskalerer. Vil Christian kunne holde hende i sikkerhed? Eller vil det vise sig at der gemmer sig flere fjender i skyggerne? Som ikke kun er efter hende men også har Christian som mål? Oh hvad sker der hvis deres hemmeligheder ser dagens lys? Vil deres tro og følelser til hinanden kunne overleve det?

★★★★★

Dette er en virkelig rå, hudløs og hjerteknusende serie fuld af drama, overraskelser, hemmeligheder, hæsblæsende kærlighed, skræmmende situationer, spænding og rendyrket længsel, som vil holde dig oppe til langt ud på natten. En absolut must-read for alle der elsker historier der får en til at glemme alt om tid og sted, og som ikke vil slippe dem før de har fået alle saftige og vilde detaljer med.

Nu er alle fire bøger læst og jeg er målløs. Og VILD med dem alle sammen! Som nævnt i min første anmeldelse, så er det en serie som jeg vil anbefale alle at læse. Især hvis man er til erotiske romaner - som i dette tilfælde er lidt.. mørkere. ;) Jeg elsker det rå og det beskidte i disse historier og jeg ønsker nu bare endnu mere i den genre.