Anmeldelse af "Gå linen ud" ("Uventede møder" 2) af Amy Daws

Jeg har haft denne serie stående i bogreolen i et stykke tid nu, men da jeg nu endelig har alle bøgerne så tænkte jeg at jeg hellere må få den læst og anmeldt. Jeg har hørt meget godt om serien, så jeg havde store forventninger til den. Men kunne den så leve op til det? Lad os finde ud af det. For her kommer min anmeldelse af den anden bog, "Gå linen ud" fra serien "Uventede møder" af Amy Daws.

Maggie kan næsten ikke tro på at hun nu er på vej ud på en desperat tur for at lave en livsændring. Hun skal være spændende! Ikke kedelig og almindelig. Hun vil gøre alt for at vise sin eks at hun kan være spontan og eventyrlysten. For at vinde ham tilbage. Og derfor ender hun i byen hvor hendes bror har valgt at bosætte sig. Men han må aldrig finde ud af at hun er blevet droppet. Og han må ikke få mistanke om hvad hun er igang med. Men det bliver vel nemt at holde skjult? Hendes bror er ikke typen der springer ud i de aktiviteter som Maggie har tænkt sig at lave. Isfiskning. Isklatring. Alt sammen noget som en fremmed mand vil hjælpe hende med da hun støder på ham på sin første dag. En utroligt attraktiv mand endda. Men det vil hun ikke tænke på! Hun gør dette for sin eks. Ikke?

Sam elsker at være i naturen, og selvom han plejer at isfiske alene - han gør det aldrig med nogen - så kan han ikke lade være med at tilbyde den mystiske kvinde at hjælpe hende. Hun er utroligt smuk og han begynder hurtigt at nyde hendes selvskab. Men da det går op for ham at Maggie er hans bedste ven, Miles', søster? Shit! Det var ikke godt. Han burde lade være med at ses med hende. Men hun er uimodståelig. Men de kan vel godt ses så længe de ikke gør noget de ikke burde gøre? Maggie er forbudt område. Men.. kan de modstå fristelsen? Kan han få hende på andre tanker og droppe eksen? Han er ikke til faste forhold, men noget uforpligtende kunne da være sjovt? Eller ville det være for risikabelt? Er han villig til at sætte venskabet til Miles på spil?

Maggie synes alt for godt om Sam. Og han viser hende ting som hun troede ikke var mulige. Selv sex er fantastisk med denne irriterende mand. Hvad har hun gang i? Hendes plan var så sikker? Og Sam er jo slet ikke interesseret i noget fast. Eller er han?
Der er noget ved Maggie som føles anderledes. Som får Sam til at føle ting som han slet ikke har lyst til at føle. Men vil han være villig til at kæmpe for at overtale hende til at give ham en chance? Droppe hendes eks? Og hvad ville Miles sige til hvis hans søster og bedste ven fandt sammen?

Dette er en intens erotisk historie om knuste hjerter, stærke tiltrækninger, personlig udvikling og store udfordringer. En historie fuld af humor, drama og skønne karakterer. En historie om at finde kærligheden hvor man mindst venter det.

Åhhh jeg elsker alt ved denne historie og jeg glæder mig nu endnu mere til at læse videre i serien. Det startede godt i den første bog og det er i den grad lige så godt i bog to. De næste tre kan kun være lige så gode og være i samme tempo og kvalitet.

★★★★★